Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami
- Kontrola porządku i czystości na częściach wspólnych;
- Nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem nieruchomości;
- Pomoc w pozyskiwaniu środków na cele remontowe (kredyty bankowe dla Wspólnot, dotacje);
- Negocjowanie korzystnych warunków umów z dostawcami mediów;
- Wyszukiwanie dodatkowych źródeł dochodów dla Wspólnoty (pożytki z reklam, dzierżawy części wspólnych nieruchomości);
- Doradztwo techniczne w zakresie ograniczenia kosztów związanych z dostarczaniem energii cieplnej;
- Prowadzenie oraz aktualizacja wykazu właścicieli;
- Organizowanie i obsługa zebrań Wspólnoty;
- Przygotowywanie projektów uchwał i innych aktów prawnych (regulaminy, statuty);
- Zapewniamy dyżury administratora na terenie nieruchomości.
Obsługa Księgowa
- Prowadzenie sprawozdawczości Wspólnoty dla urzędów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Prowadzenie księgowości przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego;
- Przechowywanie dokumentacji statystycznej i księgowo-rozliczeniowej;
- Obsługa rachunku bankowego Wspólnoty;
- Windykacja należności;
- Sporządzanie rocznych planów gospodarczych i finansowych;
- Rozliczenia kosztów funkcjonowania Wspólnoty oraz mediów dostarczanych do lokali.
Obsługa Techniczna
- Przechowywanie i utrzymywanie w należytym stanie dokumentacji technicznej budynku;
- Prowadzenie książki obiektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Zlecanie i nadzorowanie okresowych przeglądów zgodnie ustawą Prawo Budowlane;
- Zlecanie bieżącej konserwacji budynku;
- Przygotowywanie i realizacja planów remontów zgodnie z podjętymi uchwałami;
- Pozyskiwanie wykonawców usług i robót budowlanych, negocjowanie cen i warunków umów;
- Nadzór techniczny nad bieżącą obsługą budynku.