Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami

  • Kontrola porządku i czystości na częściach wspólnych;
  • Nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem nieruchomości;
  • Pomoc w pozyskiwaniu środków na cele remontowe (kredyty bankowe dla Wspólnot, dotacje);
  • Negocjowanie korzystnych warunków umów z dostawcami mediów;
  • Wyszukiwanie dodatkowych źródeł dochodów dla Wspólnoty (pożytki z reklam, dzierżawy części wspólnych nieruchomości);
  • Doradztwo techniczne w zakresie ograniczenia kosztów związanych z dostarczaniem energii cieplnej;
  • Prowadzenie oraz aktualizacja wykazu właścicieli;
  • Organizowanie i obsługa zebrań Wspólnoty;
  • Przygotowywanie projektów uchwał i innych aktów prawnych (regulaminy, statuty);
  • Zapewniamy dyżury administratora na terenie nieruchomości.

Obsługa Księgowa

  • Prowadzenie sprawozdawczości Wspólnoty dla urzędów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Prowadzenie księgowości przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego;
  • Przechowywanie dokumentacji statystycznej i księgowo-rozliczeniowej;
  • Obsługa rachunku bankowego Wspólnoty;
  • Windykacja należności;
  • Sporządzanie rocznych planów gospodarczych i finansowych;
  • Rozliczenia kosztów funkcjonowania Wspólnoty oraz mediów dostarczanych do lokali.

Obsługa Techniczna

  • Przechowywanie i utrzymywanie w należytym stanie dokumentacji technicznej budynku;
  • Prowadzenie książki obiektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Zlecanie i nadzorowanie okresowych przeglądów zgodnie ustawą Prawo Budowlane;
  • Zlecanie bieżącej konserwacji budynku;
  • Przygotowywanie i realizacja planów remontów zgodnie z podjętymi uchwałami;
  • Pozyskiwanie wykonawców usług i robót budowlanych, negocjowanie cen i warunków umów;
  • Nadzór techniczny nad bieżącą obsługą budynku.

Wszelkie prawa zastrzeżone.